Samuel Chlpek
Samuel Chlpek vyštudoval hotelovú akadémiu v Prievidzi a momentálne je študentom inžinierského štúdia Obchodnej fakulty na Ekonomickej univerzite v Bratislave, kde sa venuje manažmentu v cestovnom ruchu a službách. Pôsobí ako bloger a marketér venujúci sa gastronómii.
Jeho blog sa v roku 2017 stal 5. najlepším blogom v oblasti gastronómie. V rámci marketingu stál za viacerými projektami, ako napr. Whisky Fest Bratislava, Majstrovstva Slovenska v príprave kávy – BARISTA 2018, Festival Svetových Destilátov Košice, Folklórny Festival Východná 2019 a iné. Je autorom odborných článkov, recenzií a odporúčaní. Aktuálne pôsobí ako riaditeľ československej verzie medzinárodne uznávaného kávového časopisu Standart a v Národnom Osvetovom Centre (príspevková organizácia Ministerstva kultúry SR) pôsobí ako Social Media Specialist.
Spoločnosť Google ho v roku 2019 vybrala medzi úzku skupinu Grow with Google Student Ambassador a aj vďaka tomu môže medzi ľudí prinášať nové zručnosti a príležitosti v oblasti marketingu.
Maroš Vajda
Pôsobí v hotelovom a gastronomickom odvetví viac ako 12 rokov. Skúsenosti nadobudol v hoteloch s leisure a business zameraním doma a v zahraničí. Za kľúčové považuje dobré medziľudské vzťahy, spoluprácu a poctivo prevedené služby.
Alenka McMahon
Žila takmer 15 rokov v Anglicku, kde sa z pozície asistentky vypracovala na Manažérku recepcie a školiteľku. Neskôr získala diplom Hotel Revenue Management na Cornell University a pokračovala v kariére ako Revenue Manager.
V roku 2016 si založila vlastnú firmu a otvorila spoločnosť Hotel Revenue Services.Po návrate na Slovensko odovzdáva svoje odborné znalosti a skúsenosti ako zvýšiť obsadenosť a zisky, ktoré sú hlavnými cieľmi každého hotela.
Michal Novák
Svoju kariéru v cestovnom ruchu začal ako koordinátor eventov na obchodnom oddelení v 4-
hviezdičkovom hoteli s najväčším počtom konferenčných miestností. Postupne prešiel všetkými
pozíciami cez obchodného manažéra až po riaditeľa obchodu a marketingu. Počas 12 rokov získal
mnohé skúsenosti v oblasti obchodu a marketingu z 3 medzinárodných hotelových sietí, vďaka
ktorým dosiahol preukázateľné výsledky nielen v obchode a marketingu, ale aj v dobrom vedení tímu
ľudí, ktorí na začiatku nemali s hotelierstvom žiadne skúsenosti.