Vzdelávanie pre hotelierov od roku 2015

Hotely patria k celému môjmu profesionálnemu životu. Moja prvá skúsenosť bola práca recepčnej vo vtedy najlepšom hoteli spoločnosti INTERHOTEL Ružomberok, v Hoteli Boboty. Tu som pri prvých kontaktoch so zákazníkmi pochopila, že hotel ku mne patrí a akú dôležitú úlohu má v hotelovom komplexe RECEPCIA.

Iveta Pupišová

Rok 2015

Ako sa stať partnerom hosťa
Ako sa stať dobrým manažérom v hotelierstve
Ako uplatniť leadership v hotelierstve

Rok 2016

Ako sa stáť partnerom hosťa
Ako sa stáť dobrý manažérom v hotelierstve
Ako uplatniť leadership v hotelierstve
Gastromanagement
Online marketing

Rok 2017

Ako sa stáť partnerom hosťa
Ako sa stáť dobrý manažérom v hotelierstve
Ako uplatniť leadership v hotelierstve
Gastromanagement
Online marketing

Rok 2018

Ako sa stáť partnerom hosťa
Ako sa stáť dobrý manažérom v hotelierstve Ako uplatniť leadership v hotelierstve
Gastromanagement
Online marketing
Revenue management

Rok 2019

Ako sa stáť partnerom hosťa
Ako sa stáť dobrý manažérom v hotelierstve Ako uplatniť leadership v hotelierstve
Gastromanagement
Online marketing
Revenue management
Budgeting a forecasting v hotelovom revenue managemente

Referencie

“ Ivete Pupišovej vďačím za to, že som sa rozhodla spravovať a riadiť vlastný penzión. Jej modul v rámci Akademie hoteliéra o hotelovom manažmente a personálnej komunikácii bol pre mňa veľmi inšpirujúci a obohacujúci. Stretla som tu skvelých ľudu z oblasti hotelierstva z rôznych kútov Slovenska, získala som vedomosti a odovzdané skúseností z praxe, ktorými sa riadim pri prevádzkovaní penziónu.

Angelina Machová, manager, Penzión Harmónia-Modra

X